środa, 13 sierpnia 2014

Liebster Award II

Dziękuję bardzo za nominacje: wake-me-up-and.blogspot.com i http://phii-inna.blogspot.com/
,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''
Pytania zadane przez Ciasteczkową:
1. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj muzyki?
Hmm... Słucham to, co wpadnie w ucho, ale chyba najczęściej słucham K-popu :D
2. Gdybyś musiała, wybrałabyś okulary czy soczewki kontaktowe?
Okulraki ^^ Jakoś bardziej mi się podobają i zakładanie soczewek mnie przeraża :o 
3. Gdybyś miała wybierać: liceum czy technikum, co byś wybrała i dlaczego? Jeśli już uczęszczasz lub uczęszczałaś, czy zmieniłabyś wybór?
Jeszcze nie wiem, bo to przecież przede mną :D Wiem, że już bardzo niedługo, ale nie chcę na razie o tym myśleć :) Chyba technikum ekonomiczne, bo to u nas rodzinne :) 
4. Wolisz odpoczynek bierny czy czynny?
Czynny :D
5. Jesteś bardziej duszą towarzystwa czy raczej samotnikiem?
Zdecydowanie jestem duszą towarzystwa, bo mam dużo znajomych ^^
6. Czy chciałabyś się cofnąć w czasie? Jeśli tak, to do którego momentu Twojego życia i dlaczego?
Tak, do czasów dzieciństwa, kiedy wszystko było takie proste... <3
7. Wolałabyś być w związku z osobą, którą kochasz, czy z osobą, która kocha Ciebie?
Z osobą, która kocha mnie. 
8. Niedługo są urodziny Twojej najlepszej przyjaciółki i obiecałaś jej, że przyjdziesz. Zaraz później dowiadujesz się, że Twoi rodzice zabierają Cię na Twoje wymarzone wakacje (właśnie w ten sam dzień, kiedy są urodziny Twojej przyjaciółki) i już mają bilety. Co robisz: odwołujesz wyjazd na wakacje czy ważne spotkanie z przyjaciółką?
Może będę chamem, ale jadę z rodziną, ale nie zostawiam przyjaciółki na lodzie, o nie! Myślę, że robię takie wcześniejsze przyjęcie niespodziankę i daję jej prezent, a potem wyjaśniam wszystko. No i jakoś tak, by wyglądało :D
9. Gdybyś zauważyła, że jakiś przestępca i Twój ukochany pies zaraz spadną z urwiska, a miałabyś możliwość uratować tylko jedną osobę, czyje życie byś wybrała?
To bardzo trudne pytanie, ale nie jestem Panem Bogiem i nie moja sprawa osadzać ludzi, ale chyba wybrałabym przestępce, bo pies jednak jest bardzo wiernym przyjacielem, a wierny przyjaciel to taki, który jest godzien nawet dla ciebie umrzeć... ♥
10. Bardziej odnajdujesz się w świetle dnia czy w mroku nocy?
W dzień, bo jeszcze nie nauczyłam się kopać piłkę w ciemności xD
11. Spotykasz się z taką sytuacją: idziesz sobie spokojnie ulicą i nagle zaczepia Cię grupa ludzi. Proponuje ci spełnienie Twoich wszystkich marzeń w zamian za wykonanie pięciu przestępstw. Co robisz: przyjmujesz propozycję czy sama decydujesz o swoich marzeniach?
Nie, nie i jeszcze raz nie! Marzenia są po to, żeby je spełniać, ale samemu. Co to za frajda i w ogóle co to za marzenia, które są spełnione przez inną osobę... 
Pytanie zadane przez Tiinkę:
1. Co uważasz za największą porażkę współczesnych czasów?
Szczerze? To chyba politykę. Każdy wie dlaczego -,- 
2. Co najbardziej chciałabyś zmienić w sobie i dlaczego? 
Hmm... To dosyć ciężkie pytanie, ponieważ nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Ale uważam, że chciałbym w sobie zmienić niektóre cechy mojego charakteru. Czasami jestem zbyt porywcza. I jeszcze może włosy, bo mam krótkie, a bardzo ostatnio naszła mnie ochota na baaaaaardzo długie włosy *.*
3. Twój największy sukces życiowy? 
Nie wiem... 3 miejsce na zawodach? 
4. Jaki był Twój najpiękniejszy sen? 
Kurczę... Myślę, myślę, myślę i chyba taki, że spotkałam się z moim idolem na imprezie xD Ale miałam duuuuuużo fajnych snów  U.U
5.  Co w Twoim życiu jest najważniejsze? 
Sport <33333333333333333
6. Jaka jest twoja ulubiona bajka?
Kraina Lodu <333
7. Jaki musi być twój książę z bajki? 
Miły, wysoki, brunet, czarne oczy, wysportowany, szanujący dziewczyny no i chyba na tyle ;p 
8. Co myślisz o facetach? Jaka cecha najbardziej cię w nich denerwuje? 
Faceci? Ja uważam, że nie wszyscy faceci są tacy sami. Może pod jakimś względem są identyczni, ale na ogół to każdy jest inny. Najbardziej mnie w nich denerwuje kiedy to bawią się uczuciami innych. Szczerze? Znam strasznie dużo takich facetów, którzy chodzili z dziewczyną dwa tygodnie, a potem rzucili ich jak śmiecia :< 
9. Bez czego nie potrafisz normalnie funkcjonować, bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez piłki nożnej. Ja to kocham i to, to napełnia mnie dobrym humorem. Czasami to ja wolę iść na boisko niż na lody czy coś takiego. Dla mnie piłka jest takim tlenem, bo bez niej smutno byłby mi żyć. I jak mam jakiś problem - to idę grać w piłkę ♥
10. Co najbardziej irytuję cię w ludziach?
To egoizm. Jak ludzie myślą, gadają i robią coś tylko i wyłącznie dla siebie samego. Czasami ludzie potrzebują ich pomocy, a oni są tak zapatrzeni w siebie, że widza tylko i wyłącznie czubek własnego nosa.
11. Czy pisząc bloga czerpiesz inspiracje z własnego życia? Jeśli tak to na przykład jakie?
Taaaaak ^^ Razem z moją przyjaciółką często się spotykamy i ruszamy "na miasto", a wtedy spotykają nas różne przygody, które zapisuję tutaj. A i jeszcze teksty mojej przyjaciółki i znajomych, a szczególnie jednego (Kot xD) . No i tutaj stworzyłam bohaterkę podobną do mojej przyjaciółki :)

Teraz powinnam nominować blogi, ale tego nie zrobię, ponieważ na moim drugim blogu nominowałam wszystkie blogi jakie znam i jakie czytam, a nie chcę po prostu nominować na chybił-trafił :D Ale jeszcze raz dzięki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz